נפפליאו

העיר נפפליאו היתה עיר הבירה הראשונה של יוון למשך 9 שנים אחרי העצמאות, היא עיר יפה, עם מדרחובים ציוריים לאורך העיר העתיקה,

נפפליאו

Nafplio – נפפליאו
העיר נפפליאו היתה עיר הבירה הראשונה של יוון למשך 9 שנים אחרי העצמאות, היא עיר יפה, עם מדרחובים ציוריים לאורך העיר העתיקה, בניינים מקסימים בסגנון ניאו קלסי, חנויות, בתי קפה וטברנות ונופים מרהיבים של הים .
ניתן להפליג בסירה לבורצי Bourtzi, אי קטן מבוצר במפרץ נפפליו  ,
לטפס לביצורים של אקרו נפפליו Acronafplio ולהתפעל מהנוף היפה של העיר והים,
ולבסוף לבקר במבצר פלמידי Palamidi עם 999 המדריגות האגדיים שלה (לפועל יש רק כ 800, אבל זה עדיין מרשים) ואת המקום שבו קולוקוטרוני (א' מגיבורי המהפכה היוונית) היה כלוא.
יש גם 2 מוזיאונים מאוד נחמדים לביקור: מוזיאון קומובולי המציג אוסף גדול של חרוזים וקמעות מתקופות שונות ומדינות שונות,
והקרן לפולקלור פלופונסי Peloponnesian Folklore foundation מציגה אוסף עשיר מאוד של תלבושות וריהוט מסורתיים  .

הביקור בנפפליאו יכול למלא יום שלם, אבל ניתן גם לבחור לשלב את זה עם אחד מהאתרים האחרים של הפלופוניס: אפידאברוס או מיקנה. מומלץ גם בדרך לנפפליאו לעצור ולהתפעל מהתעלה המרהיבה של קורינתוס שעוברים דרכה ולא לוקח יותר מדי זמן כדי לראות.

איך להגיע לשם?

מומלץ להגיע ברכב שכרו או במונית, הנסיעה היא קצת פחות משעתיים. לוקחים את הכביש המהיר E94 לכיוון קורינתוסCorinthos ואח"כ ממשיכים לכיוון טריפולי. יוצאים ביציאה מס' 6 לכיוון נפפליו ולאחר מכן צריך לעקוב אחר השילוט.

יש גם אוטובוס בינעירוני מאתונה שיוצא מהתחנה המרכזית ברחוב קיפיסו מס' 100, לפרטים www.ktel-argolidas.gr/?module=default&pages_id=5&lang=en

חיפוש

במה אתם מתעניינים? גלו כמה מהטיפים הטובים ביותר מרחבי העיר.